Karmelita 2M

Karmelita 2M

piątek, 25 maja 2012

Izolacja od fundamentu i zaczynamy murować ściany zewnętrzne...Mamo czy jutro będziemy mieć już dom?

...Tak zapytał mnie dziś mój prawie 4 letni syn :) Czyż to nie miłe... Też chcę mieć taką wyobraźnię jak mój synek i powiedzieć - tak! Jutro się wprowadzamy Kubusiu:)

Tymczasem zapraszam do naszego domu...



Jesteśmy w kuchni


Kuchnia - wykusz


Kuchnia - dziś na pierwszy rzut oka stwierdziłam, że spiżarka jest do kasacji. Już teraz wydaje mi się, że jest mało miejsca, a z moim marzeniem o wyspie kuchennej - chyba będzie za ciasno.
Majster przekonuje, że kuchnia jest sporego rozmiaru a poza tym kuchnia to tylko miejsce kobiety - o tym, że majster jest tradycjonalistą już wspominałam hihi. Kuchnia miejscem kobiety? Bzdura!
Kuchnia to miejsce centralne w domu, to miejsce, w którym mąż też gotuje, w którym krzątają się dzieci
i dzieją się sprawy dnia codziennego, to przede wszystkim centrum dowodzenia!!! A centrum dowodzenia nie może być małe :)


O! A to zdjęcie wymaga szczególnego opisu
Wpadam na budowę, chodzę po domu rozglądam się wyglądając przez przyszłe okna i już widzę, że czegoś mi brakuje...Wryło mnie bo brakowało drzwi balkonowych w salonie! Spokojnie poinformowałam pana, który właśnie ten odcinek murował, że nie wymurował mi drzwi balkonowych. On na to ze dobrze wymurował. Zerwał się główny majster, doskoczył do projektu i mówi, że mam rację:)
No jak może być inaczej! Kobieta zawsze ma rację hihi
I teraz ku mojemu zaskoczeniu - panowie wzięli piłkę do rżnięcia i  spokojnie, po naznaczeniu ołówkiem przecięli scianę, wycięte bloczki oczyścili z zaprawy i fajrant! Obiecali, że się nie zmarnują.
I nie żebym chciała obwinić majstrów! Chcę pokazać jak plastycznym materiałem jest beton komórkowy!


Pokój na parterze - po prawej będzie ścianka działowa a dalej garaż



Dobra izolacja fundamentu - ława, papa, bloczek fundamentowy, papa, Dysperbit x3, steropian, Dysperbit x2, folia fundamentowa karbowana, cegła x2, papa, Solbet klasa 540

Specykikacja produktu

 Rzut parteru i zmiany jakie są naniesione. Cofamy likwidację okna w kotłowni, okno wraca do życia.

Jutro sobota - kolejny dzień powstawania Naszego Domu

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki. Ja mam nadzieje, że więcej niż dwa lata stawianie domu nam nie zajmie. Teraz wybieramy z firmą ignif.com kominek. Postawiliśmy na ten między salonem a kuchnią

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis. Bardzo pomocne informacje

    OdpowiedzUsuń