Karmelita 2M

Karmelita 2M

środa, 23 maja 2012

zasypujemy fundament dzień drugi

Już drugi dzień na budowie mamy jednego majstra. Już 3 dzień zasypujemy fundament i chyba już ostatni. Pojawiły sie problemy z piaskiem, o którym pisałam poprzednio. Nowy dostawca dzisiaj jeździł na dwa samochody więc szło sprawnie na tyle, że koparka nie nadążała wrzucać piasek do środka.




Nowy dostawca piasku okazał się być też sprawnym kierowcą, nie bał się wjechać w głąb działki


To jak wysoki jest fundament naszego Karmelitki można zobaczyć porównując naszego majstra do ściany.  Majster powiedział, że w swojej karierze budowlanej postawił tyle domów ile znajduje się w przeciętnej wiosce ale takiego fundamentu jeszcze nie zasypywał hihi
Ściana jak widać porządnie wymalowana dysperbitem



To sie nazywa precyzja! żadnego partactwa!
Tak jak pisałam poprzednio: gruba warstwa Dysperbitu +steropian+znów Dysperbit + folia fundamentowa karbowana

Drenaż robi świetną robotę cała działka jest sucha!



A tak było 3 dni temu


Rozliczyłam się dziś z piasku:
3900zł za pierwszy dzień sypania
4250 zł za drugi dzień sypania
1420 zł żwirek + piasek do zasypania drenażu
Do zapłaty koparka:(
Budżet na fundament sie skończył :)

6 komentarzy:

  1. ŻYCZĘ DUŻO ZDROWIA, CIERPLIWOŚCI I NAJLEPIEJ WYGRANIA W TOTKA...
    TEŻ ZACZYNAMY BUDOWAĆ KARMELITĘ I PANI STRONA JEST PRZEŚWIETNA.
    JUŻ NIE MOGĘ SIE DOCZEKAĆ CO BĘDZIE JUTRO...
    DOBRANOC

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez blog bardzo sie podoba i zagladam tu co wieczor co by sprawdzic jak sie dalsze prace maja. My zaczynamy poczatkiem lipca nasza Karmelitke - dom marzen :) Pozdrawiam goraco xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobny projekt do waszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nas też to czeka na wiosnę :) już się boję tej roboty

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy temat, ja dopiero jestem na etapie murowania fundamentów, dlatego Tobie zazdroszczę gotowych fundamentów.

    OdpowiedzUsuń