Karmelita 2M

Karmelita 2M

środa, 23 maja 2012

zasypujemy fundament dzień drugi

Już drugi dzień na budowie mamy jednego majstra. Już 3 dzień zasypujemy fundament i chyba już ostatni. Pojawiły sie problemy z piaskiem, o którym pisałam poprzednio. Nowy dostawca dzisiaj jeździł na dwa samochody więc szło sprawnie na tyle, że koparka nie nadążała wrzucać piasek do środka.




Nowy dostawca piasku okazał się być też sprawnym kierowcą, nie bał się wjechać w głąb działki


To jak wysoki jest fundament naszego Karmelitki można zobaczyć porównując naszego majstra do ściany.  Majster powiedział, że w swojej karierze budowlanej postawił tyle domów ile znajduje się w przeciętnej wiosce ale takiego fundamentu jeszcze nie zasypywał hihi
Ściana jak widać porządnie wymalowana dysperbitem



To sie nazywa precyzja! żadnego partactwa!
Tak jak pisałam poprzednio: gruba warstwa Dysperbitu +steropian+znów Dysperbit + folia fundamentowa karbowana

Drenaż robi świetną robotę cała działka jest sucha!



A tak było 3 dni temu


Rozliczyłam się dziś z piasku:
3900zł za pierwszy dzień sypania
4250 zł za drugi dzień sypania
1420 zł żwirek + piasek do zasypania drenażu
Do zapłaty koparka:(
Budżet na fundament sie skończył :)

41 komentarzy:

  1. ŻYCZĘ DUŻO ZDROWIA, CIERPLIWOŚCI I NAJLEPIEJ WYGRANIA W TOTKA...
    TEŻ ZACZYNAMY BUDOWAĆ KARMELITĘ I PANI STRONA JEST PRZEŚWIETNA.
    JUŻ NIE MOGĘ SIE DOCZEKAĆ CO BĘDZIE JUTRO...
    DOBRANOC

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez blog bardzo sie podoba i zagladam tu co wieczor co by sprawdzic jak sie dalsze prace maja. My zaczynamy poczatkiem lipca nasza Karmelitke - dom marzen :) Pozdrawiam goraco xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobny projekt do waszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nas też to czeka na wiosnę :) już się boję tej roboty

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy temat, ja dopiero jestem na etapie murowania fundamentów, dlatego Tobie zazdroszczę gotowych fundamentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh ile to pracy przy budowie takiego domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przedstawiona relacja. Budowa domu to nie lada wyzwanie, ale jaka radość gdy się skończy :) wiem coś o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna robota, ja też za niedługo biorę się za budowę fundamentów tylko czekam jak zejdzie śnieg. Ja chcę w swoim domu mieć piwnicę na różne rzeczy i muszę teraz znaleźć odpowiedni projekt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcąc zapewnić sobie wygodę i wysoką jakość, warto zdecydować się na okna plastikowe Lublin. Ich użytkowanie nie sprawia niepotrzebnych problemów.
    okna plastikowe lublin

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ja się cieszę że nasz dom już stoi, teraz najprzyjemniejsze czyli urządzanie wnętrz. aktualnie myślę jak zaaranżować sypialnię i jakie dodatki wybrać. Chciałabym taką letnią kołdrę https://senpo.pl/koldry/koldry-letnie/ , najlepsza opcja na ciepłe noce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widać, budowa to ciężka sprawa. Jednak istotne jest to, by wszystko postępowało do przodu! Super widzieć jak krok po kroku realizowana jest budowa domu Fajnie przedstawiona relacja. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. My aktualnie jesteśmy na takim etapie, że będziemy kupować piasek, który poniekąd będzie jednym z pierwszych kroków przy budowie naszego domu, bo jest on niezwykle ważny. Szukamy firmy z Wrocławia i z polecenia znajomych trafiliśmy na firmę https://trans-piach.pl/ Na pewno ich usługi są na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy budowie fundamentów zrozumiałem dlaczego lampa ostrzegawcza z czerwonym światłem jest tak istotna dla poruszania się ciągników rolniczych po drogach publicznych. Jechałem busem na plan budowy mojego domu, gdy wyjechał mi traktor, całkowicie niewidoczny. Wyhamowałem w ostatniej chwili

    OdpowiedzUsuń
  15. Solidny fundament, to podstawa przy budowie domu jednorodzinnego. Budujecie dom na lata - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie się śledzi waszą relację

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wartościowy artykuł

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że to rewelacyjne propozycje. A wiecie, jakie sprzęty się wykorzystuje, jeśli decydujemy się na prace ziemne gdańsk ? Przyznam szczerze, że interesuje mnie to, czy takie pracy można wykonać samodzielnie ze specjalnymi maszynami, czy jednak lepiej takie usługi zlecić konkretnym firmom?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale jest zaczynać przygodę z budową.

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę wiele się musi zadziać zanim będzie widać pierwsze efekty budowy domu. Na jakie ogrzewanie stawiacie? Pompa ciepła czy coś innego? Ja myślę nad pompą ciepła, ale ostatnio dowiedziałem się również o tym, że potrzebne są specjalne odwierty pod pompę. Nie wiem, czy dotyczy to wszystkich domów, ale dopiero w tym temacie doczytam. Na pewno już mam informację, że takimi odwiertami może zająć się firma www.odwierty.net . Także nie ma problemu, aby dopytać u nich o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Relacja z prac jest bardzo interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  24. Relacje jak ta są bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  26. wyśmienite wyczucie stylu. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. To był naprawdę udany artykuł, pełen ciekawych spostrzeżeń. Pozdrawiam autora z uznaniem i czekam na więcej!


    Odwiedź naszą stronę www,
    Sprawdź to,
    Czytaj więcej na temat naszej firmy, Zobacz to

    OdpowiedzUsuń