Karmelita 2M

Karmelita 2M

poniedziałek, 10 września 2012

Ślepa wylewka wylana - koszty

Użyto betonu B15. Poszło 9 kubików. Zapłaciliśmy 240 zł za kubik.
Koniec koszmaru, który spędzał nam sen z powiek.


Wylewkę rozprowadzał mój mąż i tato. Niestety beton szybko wiązał i pospieszył nam na pomoc kolega i sąsiad. Bez nich nie dalibyśmy rady.
Jak betoniarka zaczęła lać o 13h tak gładzić skończyliśmy po 17h
Najpierw węża puściliśmy do kuchni  i stamtąd po całości podłogi rozprowadzono  wzdłuż salonu

 Te listwy na piasku to - poziomy - zrobił je mój mąż. Później tylko poziomicą po tych listwach jechał i przez to łatwiej było mu ustalić poziom, odpowiednią wysokość wylewki..


 Następnie przez drzwi frontowe beton został wylany na hol i wykusz.

 Pan operator był bardzo czuły i delikatny manewrując ramieniem pompy :)

 Na końcu kotłownia i garaż...
 Praca skończona - nie deptać!!! :)

Dziś nauczeni błędami drugi raz budując dom nigdy nie zostawili byśmy wylewania ślepej wylewki na ten etap budowy pomomo, zalecen co do usiadania piasku na fundamencie. W tym momencie wylewanie ślepej wylewki to podwójna robota.. Dziś wiedząc to co już teraz wiemy na tym etapie budowy zrobilibyśmy wiele rzeczy inaczej ale to w końcu nasza pierwsza budowa :)

16 komentarzy:

  1. Witam serdecznie, my również będziemy budować karmelitę, mam prośbę czy Pani mogłaby podać wymiary łazienki i pomieszcz. gospod. na dole. Bo wydają się takie małe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. odsylam do projektu - rzut parteru i metry kwadratowe:
    http://gotowe-projekty-domow.pl/dn_karmelita_2m.htm

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.Buduję też karmelitę i chciałbym się dowiedzieć jaki rozmiar maja okna z przodu.Ja buduję ten dom w okolicach Włocławka. Proszę o w miarę szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) z calym szacunkiem jesli budujesz Karmelite to zapewne masz projekt my rozmiaru okien nie z przodu domu nie zmienialismy. Prosze zerknac w projekt tam sa wszystkie rozmiary okien. Dokladnienie pamietam ale w szerokosci maja chyba 110cm a w wysokosci 150

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam jeszcze raz czy mógłbym się dowiedzieć o te okna dokładnie ponieważ ja mam rysowany projekt karmelita bo architekt mi go rysował ponieważ ja go podpiwniczyłem i zwiększyłem trochę powierzchnię i chciałbym wiedzieć jakie są w oryginale.Proszę o szybką odpowiedź.Z góry serdecznie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący wpis. Same ciekawe i bardzo przydatne informacje. Wylewka w domu to jeden z najważniejszych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle cenne wskazówki. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądry i inspirujący tekst, który zostanie ze mną na długo. Dziękuję autorowi za tak wartościowe słowa. Pozdrawiam serdecznie!


    Kliknij,
    Przejdź dalej,
    Sprawdź nasze aktualności, Przejdź dalej

    OdpowiedzUsuń