Karmelita 2M

Karmelita 2M

piątek, 1 maja 2015

Drzwi zamontowane

Kolejna praca za nami. Na drzwi czekaliśmy 1,5 miesiąca.
Są takie jakie oczekiwałam...no może trochę w rzeczywistości mają nieco zimniejszy odcień niż chciałam.
Koszt razem z tymi niby drzwiami pod schodami - 5500zł
Komplikacje, komplikacje, komplikacje 
jak to mawia Pani Kora: "kocham, kocham, kocham"

skoro komplikacje w tym domu kochają nas...musimy i my pokochać je :////

Okazało się przy pomiarach i zakładany, że nie dość, że otwory na drzwi są zbyt wysokie to przy montażu okazało się, że ściany krzywe. I teraz kiedy już jest po wykonanych brudnych mokrych pracach - trzeba coś z tymi dziurami zrobić...może szpachlować... nie wiem, nie mam już do tego głowy...poddaję się i staram się cieszyć drzwiami

 Wie, że normalnie w projekcie nie ma drzwi a sam otwór jest chyba większy. My postanowiliśmy je założyć z kilku względów m.in. z powodu hałasu z salonu podczas spotkania towarzyskiego, smrodów wydobywających się z kuchni - by nie uciekły na cały dom, kłótni małżeńskiej hihihi itp.

 No i oto szpary nad drzwiami ://///

 Takie drzwi zamontowaliśmy pod schodami. Z fabryki zostały zamówione drzwi razem z ościeżnicą jednak bez nawierconego otworu na klamkę. Drzwi zostały docięte i pyk :)


Następnie będą listwy przypodłogowe.

61 komentarzy:

  1. Kłopoty kochają nie tylko Was :)
    My tez dorobiliśmy się takich szpar, również po bokach. Trzeba było zaszpachlować, a teraz czeka nas drugie malowanie :/, ale to jak opuści nas gość od schodów bo i on dorzucił swoje do konieczności malowania.
    Powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezuniu kochany!!! Oszalała jak się okaże że trzeba będzie kupować dodatkowo farbę :(((

      Usuń
  2. Czyli ucząc się na doświadczeniach innych - najpierw drzwi, potem malowanie... My jeszcze nawet łopat nie wbiliśmy a już są małe komplikacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne drzwi :)

      Usuń
    2. Wiesz co już sama nie wiem co w jakiej kolejności robić. Mówią że drzwi po malowaniu... Może dziś postapilabym odwrotnie

      Usuń
    3. Takie szpary są nieuniknione - moim zdaniem kolejność była OK. My zrobiliśmy tak samo i tak samo zostały nam szpary - nie tylko na górze, ale również miejscami po bokach. Niestety to, że ściany są krzywe wychodzi dopiero przy takich precyzyjnych montażach - nie zostaje nic innego jak po montażu uzupełnić szpary gładzią i akrylem..
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Chciałabym być już na etapie wstawiania drzwi. Super domek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! Ja też tak kiedyś mówiłam... doczekasz się, życzę Ci tego jak najszybciej:)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe jakie historie cie spotykają ;) zastanawiałam się, czy słyszałas o tym, że wchodzi nowy ekoprojekt, który trochę zmienia jeśli chodzi o budowanie domów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak czytałam o dyrektywie. Tacy super eko to my nie jesteśmy ale staramy sie nie obniżać lotów tylko iść z wiatrem:)

      Usuń
  5. Domek naprawdę ładny :) U nas dopiero pusta działka;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zobaczyć pierwszy post jaki zamieściłam na tym blogu...życzę wytrwałości:)

      Usuń
  6. ale warto było czekać na te drzwi bo są świetne :)
    zapraszam na mojego bloga o budowie domu :)
    dodałam tego bloga do katalogu :)
    http://budowniczy-sam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i na pewno poczytam:)

      Usuń
  7. Bardzo mądrze w sumie wyszło z tym, że drzwi pod schodami nie mają klamki - tylko niepotrzebnie by wystawała...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor podłogi w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie są wcale zimne - bardzo ładne drzwi. Ale dlaczego tyle czekałaś? - 1,5 miesiąca to sporo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie czeka się około miesiąca ale przy zamawianiu powiedziałam, że nam się nie spieszy... Pewnie to zdanie zadziałało hihi

      Usuń
    2. Pewnie czeka się około miesiąca ale przy zamawianiu powiedziałam, że nam się nie spieszy... Pewnie to zdanie zadziałało hihi

      Usuń
  10. Super drzwi. Zaszpachlować i będzie elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie. Ja też uważam, że między kuchnią a pokojem/salonem powinny być drzwi. U mnie ze względu na to nawet, żeby nie przeszkadzać komuś jak śpi, jak się chce zrobić jeść czy poukładać naczynia.

      Usuń
  11. Fajnie patrzy się po kolei na Twoje wpisy jak powstaje ten dom - widać ogromne postępy - taki dziennik budowy w postaci bloga to wspaniała sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      Właśnie ostatnio przytrafiła mi się całkowita utrata danych z komputera i szlak trafił wszystkie zdjęcia. Dzięki Bogu że mam bloga i zdjęcia z budowy domu się zachowały

      Usuń
    2. Dziękuję
      Właśnie ostatnio przytrafiła mi się całkowita utrata danych z komputera i szlak trafił wszystkie zdjęcia. Dzięki Bogu że mam bloga i zdjęcia z budowy domu się zachowały

      Usuń
  12. Rewelacyjną masz wyspę w kuchni - śliczna jest ta szafeczka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały dom wygląda po prostu rewelacyjnie!! Projekt powalił mnie z nóg. Wykończenie środka domu jest genialne ;D Zakochałem się ;). Pewnie do zbudowania i wykończenia takiego domu potrzebowaliście porządnej ekipy budowlanej. Ja do budowania swojego domu ekipy szukałem na http://oferia.pl/zlecenia/budowa-remont/budowa >polecam portal i gratuluję genialnego domu!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śledzę Waszego bloga z dużym zainteresowaniem :) bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukanie ekipy na oferii to raczej słaby pomysł, tam ludzie za darmo biorą zlecenia, a kto wierzy w dobrą jakość za darmo? :)
    blog super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo sprawnie Wam to idzie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się najbardziej spodobał pomysł wykorzystania miejsca pod schodami ;) Drzwi też bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny projekt domu, te pomysł ze schodami fakt, bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie za duzo faktur kokorow wzorow pomyslow i wszystkiego na raz. Robi sie balagan i syf. Czasami lepiej mniej niz wiecej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz jednak trzeba by zauważyć że wiodącą faktura jest tu drewno i to wg mnie da się zauważyć a wszystko jest utrzymane w tej samej tonacji kolorystycznej kolorach ziemii.
      Każdy ma swój styl my wolimy styl rustykalny, trochę cottage gdzie bałagan i syf jest inspiracją hehe

      Usuń
  20. kuchnia jest cudowna! klasa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fakt, kuchnia bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Domek prezentuje się jak najbardziej ok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzwi prezentuja sie bardzo dobrze, widac ktos zna sie na stylu ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny wybór. Drzwi rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne drzwi i panele ! Zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. My też mamy ten etap. Urządzania wnętrz. Kończą się pomału pieniądze a wykończyć trzeba. Tak już niedaleko a tak daleko :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne drzwi :) a takie problemy się zdarzają, mogłoby być dużo gorzej... Dobrze, że otwory nie były za niskie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety zawsze i przy budowie i przy remoncie zdarzają się sytuacje, których nie można przewidzieć. Najważniejsze to szybko znaleźć rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejny ważny etap zakończony :) coraz blizej końca!

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki do końca, na pewno się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. musi się udać, ciekawe jak tam prace teraz wyglądają, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mieszkamy, przymierzam się do nowego wpisu

      Usuń
  32. super domek, tez mi sie taki marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. może kiedyś będzie na taki stać, pożyjemy zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe jak tam postępy od tego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mieszkamy, przymierzam się do nowego wpisu :)

      Usuń
  35. Ale świetnie, że już pewien etap macie za sobą :) U nas jeszcze trochę brakuję do takiego rezultatu, ale teraz lato się robi, więc będzie można troszkę przyśpieszyć pracę. Pozdrawiam i również czekam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcie, mam nadzieję że końcowy rezultat cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. najważniejszy efekt końcowy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To prawda, zdjęcia naprawde są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uroczy jest ten domek na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki, nie będę musiał uczyć się na swoich błędach, choć znając życie to i tak jakieś popełnię :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko w porządku, ale jednak użyłbym tutaj innych drzwi - chodzi głównie o kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem wszystko wygląda i pasuje idealnie. Niczego bym tu już nie zmieniał.

      Usuń