Karmelita 2M

Karmelita 2M

sobota, 1 grudnia 2012

Tynki - koszty

Długo długo nic. To nie tak, że tynki robiły się prawie cały miesiąc, po prostu mnie nie było cały miesiąc na budowie z przyczyn oczywiście oczywistych - Różyczka:)
A poza tym ( choć to dziwne muszę przyznać) zupełnie zniknęło moje zainteresowanie budową. 
Ale to chyba naturalna kolej rzeczy:)

Więc tynki zrobione.
Ekipa robiła je półtora tygodnia. Zapłaciliśmy 7800zł za robocizne ( 12zł/metr).
Mąż sam zrobił szpalety na wszystkich oknach więc w tej kwestii zaoszczędziliśmy kilkadziesiąt metrów kw.
Proste, gładziutkie miodzioooo.
Polecam ekipę jeśli ktoś buduje na Podkarpaciu.




Mąż sam ocieplał garaż (tak jak w projekcie) - tutaj sufit

Garaż - ściana


OOO a to mi się podobało najbardziej! Szatnia naszych tynkarzy:) W salonie oczywiście hihi


Samochód naszych tynkarzy:)

Pralnio-suszarnia

Hall

Salon


Szpalety

Gładkoooo



3 komentarze:

  1. Fajny domek będziecie mieli. Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Widać, że tynk położony jest solidnie. Ja u siebie położyłem tynki dekoracyjne, jak tutaj: http://budujesz.info/artykul/tynki-dekoracyjne-efektowna-ozdoba-scian,257.html

    Tomek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne te tynki. Macie je wszędzie w całym domu czy tylko na wybranych ścianach?

      Usuń